Klantenservice

Welkom op de pagina Klantenservice.

Op deze pagina vind je:

  1. Onze contactgegevens
  2. De bestel- en betaalprocedure
  3. De klachtenprocedure
  4. Garantie
  5. Het ontstaan van de PlaceCat

1. Contactgegevens

Je kan ons bereiken via:

Mail: info@varogi.nl

Telefoon: 036 - 525 36 18

Adres:

Tantalusstraat 73

1363 SE Almere

Bedrijfsgegevens:

Naam bedrijf: Varogi - Designstudio

PlaceCat, PlaceDog & PlaceKid zijn producten van Varogi

Website: https://www.varogi.nl

Inschrijfnummer KvK: 39093394

BTW-nummer: NL079685298B01

Email:  info@varogi.nl

Websites:

2. De bestel- en betaalprocedure

In 5 stappen van keuze maken tot betalen.

In de webshop kan zelf een PlaceCat, PlaceDog of PlaceKid samenstellen. Als je een keus gemaakt hebt zet je je gekozen artikel(en) in je winkelmandje. Als je bent uitgewinkeld ga je naar je Winkelmandje.

1. Winkelmandje

Op deze pagina staan alle producten, de prijzen en het totaalbedrag. Via deze pagina kan je je bestelling nog aanpassen. Heb je een Waardeboncode? Voer die dan op deze pagina in. De kosten voor levering worden ook op deze pagina getoond. Je kan dit nog aanpassen in één van de volgende schermen (Levering). Via de knop Afrekenen start je de afrekenprocedure en ga je naar Adres.

2. Adres

Noteer hier je woonadres en je e-mailadres. Dit is noodzakelijk om de bestelling naar je toe sturen en om je via de mail op de hoogte te houden van de levering. Je hebt hier ook de mogelijkheid om je te registreren (via vinkje). Dat is handig voor een volgende bestelling. Indien het bezorgadres anders is dan het factuuradres, kan je dit hier aangeven en invullen. Via knop Volgende ga je naar Levering

3. Levering

Op deze pagina staat via welk transportbedrijf de bestelling bij je thuisbezorgd. Je kan je bestelling ook afhalen op ons afhaaladres, neem hiervoor contact met ons op om een tijdstip af te spreken. De bezorgkosten zijn € 5,95 per bestellingen. Bestellingen vanaf € 85,00 worden gratis bezorgd. Kom je de bestelling afhalen (bij Designstudio Varogi in Almere of op de markt) dan betaal je uiteraard geen verzendkosten. Via knop Volgende ga je naar Betaling.

4. Betaling

Alle online-betalingen aan Varogi worden via iDeal (Mollie) of PayPal afgehandeld.

Je kan ook kiezen voor Achteraf betalen. Indien je hiervoor kiest betaal je €1,95 voor de kosten van deze betaalmethode bovenop het te betalen bedrag. De factuur wordt meegestuurd met het product waarna je 14 dagen de tijd hebt om de factuur te betalen. Via de knop Volgende naar Controle & Bestelling.

5. Controle & bestelling

Alle gegevens - de bestelling en je adres - worden op deze pagina gepresenteerd. Als alles klopt kan je de koop bevestigen door op de knop nu kopen te klikken.

Als je gekozen hebt voor betalen via iDeal word je doorgelinkt naar Mollie. Zodra je hebt betaald, krijg je via de mail een bevestiging van je bestelling en je betaling. Zie https://www.mollie.com/nl/consumers voor meer informatie over betalen via Mollie.

Als je gekozen hebt voor betalen via PayPal word je doorgelinkt naar PayPal. Zodra je hebt betaald, krijg je via de mail een bevestiging van je bestelling en je betaling. Zie https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/what-is-paypal voor meer informatie over betalen via PayPal.

Heb je gekozen voor achteraf betalen, dan krijg je via de mail een bevestiging van je bestelling. De factuur wordt dan meegestuurd met het product. Als je het product hebt ontvangen, dien je binnen 14 dagen de factuur te betalen.

In alle gevallen gaan we direct aan de slag om je bestelling verzendklaar te maken.

Zodra je bestelling door ons is verzonden, krijg je via de mail een Track & Trace-code van het transportbedrijf. Via deze code kan je je verzending volgen tot op je deurmat.

Aanvullende informatie.

Heb je nadat je de bestel- en betaalprocedure hebt doorlopen geen mail van ons ontvangen, check dan je spambox.

Indien je vermoed dat de bestel- en betaalprocedure niet goed is verlopen, neem dan contact met ons op via mail of bel naar 036 - 525 36 18. We helpen je dan zo snel mogelijk.

3. De klachtenprocedure

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kan je contact met ons opnemen via de mail (info@varogi.nl). Je ontvangt dan van ons binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

4. Garantie

Voor alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

5. Het ontstaan van de PlaceCat

Katten liggen graag op schoot en zo ook Truus van inmiddels 16 jaar, die wij in juni 2017 uit het asiel haalden. Zodra ik ging zitten, kwam madam aangetrippeld om eens heerlijk op mijn schoot te gaan zitten en eens flink met haar pootjes wat halen in mijn kleding te maken. En maar niet te spreken over de haren die aan mijn kleding bleven kleven.

Na verloop van tijd had ik daar genoeg van en maakte van een lap stof met een vulling van fiberfill een kleedje dat de vorm had van een placemat. Dát beviel Truus wel. Het kleedje ligt op de stoel, bank of schoot en zij slaapt er spinnend op. Ook onze andere katten vonden dit wel heerlijk om op te liggen en zo maakte ik er nog een aantal die her en der in ons huis liggen op plaatsen waar haren niet gewenst zijn. Ik zocht een goede naam voor dit kleedje en in een opwelling had ik het: geen placemat maar PlaceCat!

Van het een kwam het ander en ging ik op zoek naar mooie stoffen. Voor de bovenkant een mooie designstof en voor de onderzijde een effen katoen. Zo weet je wat de kant is waar de haren op mogen komen en blijft je stoel of kleding vrij van haren. Uiteraard stoffen van goede kwaliteit en op 30˚ wasbaar in de wasmachine.

Toen we vragen kregen of we ook een wat groter formaat konden maken voor honden, ontstond de PlaceDog. En tot slot werd ook het nóg grotere formaat de PlaeKid "geboren". De laatste zijn grote vloerkleden speciaal voor kinderen om heerlijk op te spelen in huis of tuin.

Met erg veel plezier ontwerp en maak ik zelf alle producten en bieden wij deze aan in onze webshop en staan wij met regelmaat op markten en braderieën. En met "wij" bedoel ik ook Alfredo die alle technische werkzaamheden op zich neemt, de webshop vult met producten en de daarbij behorende procedures maakt voor de verkoop.

Nu we deze ook via de website en op marken verkopen krijgen we veel goede en leuke reacties. Met regelmaat worden foto's gestuurd van blije katten- en hondeneigenaren met hun kat of hond op een PlaceCats/PlaceDog (zie Happy Cats & Dogs).

Wij werken met veel plezier aan jouw PlaceCat/PlaceDog of PlaceKid!

Barbara Janssen

Laatste update 4 november 2019